Op zoek naar bedrijven die prioriteit geven aan veiligheid, duurzaamheid of milieu?
Geschatte leestijd: 4 minutes
Inhoudsopgave
Organisaties met een bepaalde ISO certificering kunnen een interessante doelgroep vormen voor jouw bedrijf. Deze certificeringen zeggen namelijk veel over de organisatie. Zo zijn organisaties met ISO 45001-certificering gericht op arbeidsveiligheid en gezondheid. Zij vormen een interessante doelgroep voor je wanneer je producten, diensten of advies aanbiedt om werkplekken veiliger en gezonder te maken. Organisaties met ISO 22000-certificering, vinden voedselveiligheid belangrijk en een ISO 27001-certificering geeft aan dat de organisatie informatiebeveiliging hoog op de agenda heeft staan. Denk je dat zoiets als een ISO certificering niet tot de mogelijkheden behoort als basis voor jouw doelgroepselectie? Wel dus! Het is een goed voorbeeld van hoe specifiek een lijst met prospects kan zijn.
Jouw ideale doelgroep, klaar voor gebruik
Naast een bepaalde ISO certificering, kunnen ook andere termen aantonen dat een organisatie bijvoorbeeld milieumanagement heeft of maatschappelijk verantwoord onderneemt. Met behulp van Lead online worden je prospects opgespoord met elke gewenste zoekterm of combinatie van zoektermen. Zo levert een selectie op woorden als ISO 22000, HACCP, GFSI of FSSC organisaties op als Unilever Nederland, HAK Groenten en Ahold Delhaize. En een selectie van organisaties waarbij IT-security zwaar weegt zoals ING bank, KPN en TNO, wordt gecreëerd met termen zoals ISO 27001, NEN7510, CIS Controls, DNB, ISMS, cybersecurity en data protection. Op deze wijze beschik je met de NextBI bedrijvendatabase over jouw ideale doelgroep, actuele bedrijfsinformatie en dus direct klaar voor gebruik. Een prospectlijst van organisaties die een bovengemiddelde interesse hebben in jouw producten of diensten.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf?
Afhankelijk van de branche waarin je actief bent, is er ook een ideale doelgroep voor jou. Daarom stelt NextBI graag samen met jou selecties op maat samen om tot jouw kansrijke doelgroep te komen. De termen kunnen overigens gecombineerd worden met allerlei andere kenmerken waaronder branche, regio en bedrijfsgrootte. Zo ontstaat een adressenbestand met de meest interessante prospects die bovengemiddeld bereid zijn te investeren in jouw product of dienst om hun doelen te ondersteunen en te verbeteren.