Nieuws Bouwsector in de lift Omzet in de bouw gestegen De omzet in de bouwsector is in 2018 ruim 10…Sylvia van de Nobelen27 februari 2019
Business IntelligenceData driven marketing Wordt AI al toegepast binnen jouw organisatie? Aan de slag met AI Wordt AI (Artificial Intelligence ofwel Kunstmatige intelligentie) al toegepast binnen…Sylvia van de Nobelen18 januari 2019
Data driven marketingData managementData solutionsDirect marketing Meerwaarde door Dataverrijking Dataverrijking bij gepersonaliseerd drukwerk “Gepersonaliseerd drukwerk met behulp van dataverrijking levert een respons rate op…Sylvia van de Nobelen22 november 2018
Wetgeving AVG en marketing, het één sluit het ander niet uit Wat betekent AVG voor je e-mailing en telemarketing? Het is voelbaar dat marketeers ietwat onzeker…Sylvia van de Nobelen30 augustus 2018
Data driven marketing Zo kun je een mailinglijst optimaliseren 4 manieren om je mailinglijst te optimaliseren De mailinglijst die je na de opt-outs/non opt-ins…Sylvia van de Nobelen19 juni 2018
Data driven marketingDirect marketing Direct marketing: vijf tips voor succes Direct marketing is niet weg te denken uit de gereedschapskist van de marketeer. E-mail, telemarketing,…Sylvia van de Nobelen14 juni 2018
Wetgeving AVG en e-mailmarketing NextBI Wat doen wij met jouw gegevens? Wanneer je data bij ons afneemt, gebruik maakt van…Sylvia van de Nobelen30 mei 2018
Data driven marketingDirect marketing 3 veelbelovende manieren om meer klanten te werven Meer klanten werven Klanten werven is essentieel voor alle ondernemers, groot of klein, in iedere…Sylvia van de Nobelen19 april 2018
Wetgeving Alles wat je moet weten over AVG Wat is de AVG De Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) is een privacywet die geldt in…Sylvia van de Nobelen16 februari 2018
Nieuws Jaap Wolff neemt databedrijf DR3Data over van DTG Overname databedrijf DR3Data (voorloper van NextBI, red.) Roosendaal, 9 januari 2018 – Jaap Wolff maakt…Sylvia van de Nobelen9 januari 2018
Data analyseData driven marketing Marketingdata optimaliseert conversie Nederlandse organisaties optimaliseren conversie met marketingdata Uit het recente Data Driven Marketing Onderzoek van DDMA…Sylvia van de Nobelen28 november 2017
Nieuws 90.000 ‘Gedwongen’ zzp’ers Wat is een ‘gedwongen’ zzp’er? De stijgende lijn in het aantal zzp’ers zette zich ook…Sylvia van de Nobelen2 november 2017
Wetgeving Beren op de weg met de AVG? Niet bij B2B data AVG en B2B data, waar moet je nu precies rekening mee houden Op 25 mei…Sylvia van de Nobelen27 oktober 2017
Data analyseData driven marketingData managementData solutions Word een betere marketeer met data Met data word je een betere marketeer De hoeveelheid data waarover een marketeer kan beschikken,…Sylvia van de Nobelen3 oktober 2017
Data managementData solutions Verklein je risico’s met kredietwaardigheid Kredietwaardigheid van bedrijven De kredietwaardigheid van een bedrijf vertelt je in hoeverre het bedrijf aan…Sylvia van de Nobelen12 juli 2017