Skip to main content

NextCommerce, 360 graden klantbeeld

NextCommerce is gericht op datagedreven sales- en marketingondersteuning. Met NextCommerce heb je een 360 graden klantbeeld van je meest relevante doelgroepen, zowel in B2B en B2C. De klantreis wordt in realtime geanalyseerd en individuele klantinteracties worden mogelijk gemaakt zodat je zakelijk succes duurzaam vergroot wordt.

Creëer klantprofielen, analyseer potentieel en optimaliseer je campagnes

De methode van NextBI voor een systematische ontwikkeling van je relevante doelgroepen in B2B en B2C, bestaat uit 4 stappen:
  • Het tot stand brengen van de ultieme datakwaliteit in jouw systemen.
  • Het verrijken van de data met waardevolle aanvullende informatie uit het NextBI gegevensuniversum.
  • De AI gedreven sales- en marketinganalyses uitvoeren op een geheel nieuw level.
  • Ideale doelgroepen bepalen om zeer nauwkeurig via de juiste kanalen, met de juiste boodschap op het juiste moment met relevante inhoud te benaderen.
NextCommerce analyseert de klantreis in realtime en maakt een individuele klantinteractie via elk kanaal mogelijk om zo je zakelijk succes duurzaam te vergroten. De kracht achter NextCommerce is het data-universum van NextBI dat gecombineerd wordt met Customer Data Platform (CDP) en Customer Prediction Platform (CPP). First-party klantgegevens kunnen echter alleen het volledige potentieel voor AI en geautomatiseerde machine learning ontsluiten, in combinatie met de volledige NextBI gegevens.

NextBI kent de afzonderlijke behoeften van bedrijven. Welk pakket past bij jou?

De belangrijkste functies van NextCommerce

Met NextCommerce heb je een inzicht dat voorheen onbereikbaar was. Creëer hiermee klantprofielen, analyseer kansrijk potentieel en maak gebruik van geaggregeerde gegevens om meer winst te behalen met campagnes.

Wil je een demo of meer informatie over NextCommerce?

Wij komen graag geheel vrijblijvend bij je langs om je in een korte demo te laten zien wat NextCommerce jou te bieden heeft. Laat gerust je gegevens achter zodat we een moment kunnen inplannen.

NextBI kent de afzonderlijke behoeften van bedrijven. Om als beslisser NextCommerce optimaal te kunnen benutten, hebben we het modulair en aanpasbaar gebouwd. Zo kan het krachtige SaaS-platform kostenefficiënt aan vele eisen voldoen. Tegelijkertijd zorgt de hoge schaalbaarheid voor maximale flexibiliteit.


De volgende pakketten zijn beschikbaar voor de opgegeven maandprijs:

Probeer het eens uit

Business

Inclusief functies m.b.t. inzichten in klantgegevens en het gebruik van profilering voor efficiënte campagnes

€ 799,-

 

Meest populair

Professional

Inclusief alle details m.b.t. tot productinzicht en -analyse, van cross-sell tot instapproducten en seizoensanalyse

€ 2.499,-

 

Alles is mogelijk

Enterprise

Volledig aan te passen aan klantprocessen en wensen zoals analyse van lifetime value van klanten en meer

Op aanvraag

 

NextCommerce Business

Het businesspakket biedt jou een solide basis voor je datagedreven marketing en het digitaliseren van je sales. Naast de installatie en de NextCommerce datamodule voor klantgegevens, ontvang je als zakelijke gebruiker van NextCommerce ook standaard key performance indicators (KPI’s) en volledige connectiviteit met externe gegevensbronnen via upload of API. De NextCommerce analytics module in dit pakket richt zich op de customer journey. Dit geeft gebruikers een gegevensbasis voor geautomatiseerde play-out via de NextCommerce campagnemodule die ook is inbegrepen.

Datagedreven marketing en het digitaliseren van je sales

Klanten aanspreken via nieuwsbrieven, individuele mailings of andere kanalen is snel, efficiënt en vereist geen diepgaande kennis van datawetenschap.

NextCommerce data
  • Setup database
  • Customer insights
NextCommerce Analytics
  • ABC analyse
NextCommerce Campaign
  • Profiel
  • Campagnes
Aantal gebruikers
  • 1
Maximaal aantal records
  • 25.000
Aantal gegevensbronnen API/upload
  • 4

NextCommerce Professional

NextCommerce Professional biedt het volledige scala aan functies van het zakelijke pakket, maar gaat nog veel verder. Vooral de veel uitgebreidere analysemogelijkheden zijn gebaseerd op zeer professionele eisen die gesteld worden in marketing en sales. Naast de analyse van de customer journey biedt NextCommerce Professional vele andere kant-en-klare analyses. De cross-channel communicatiemogelijkheden komen overeen met die van NextCommerce Business.

Zeer uitgebreide analysemogelijkheden

Doe je voordeel met vele kant-en-klare analyses die o.a. betrekking hebben op cross- en upselling, productaffiniteit, seizoensinvloeden of producten die het eerst worden gekocht (“door opener”).

NextCommerce data
  • Setup database
  • Customer insights
  • Product insights
  • Standaard KPI’s
NextCommerce Analytics
  • ABC analyse
  • Customer journey
  • Product analyse
  • Seizoens analyse
  • Multi buyer analyse
NextCommerce Campaign
  • Profiel
  • Campagnes
Aantal gebruikers
  • 3
Maximaal aantal records
  • 150.000
Aantal gegevensbronnen API/upload
  • 7

NextCommerce Enterprise

Het Enterprise pakket laat niets te wensen over: er zijn geen beperkingen op het gebied van gelicentieerde gebruikers, verwerkte datasets of externe databronnen. Voor bedrijven met grote datasets, een groot aantal databronnen, hoge analyse- en prestatie-eisen, is NextCommerce Enterprise precies de juiste keuze voor optimale universele data inrichting. Individuele uitbreidingen zijn op afspraak ook mogelijk voor NextCommerce enterprise-klanten.

NextCommerce data
  • Setup database
  • Customer insights
  • Product insights
  • Standaard KPI’s
NextCommerce Analytics
  • ABC analyse
  • Customer journey
  • Product analyse
  • Seizoens analyse
  • Multi buyer analyse
  • Promo code analyse
  • Individuele analyse
Aantal gebruikers
  • Onbegrensd
Maximaal aantal records
  • Onbegrensd
Aantal gegevensbronnen API/upload
  • Onbegrensd
NextCommerce Campaign
  • Profiel
  • Campagnes
  • Communicatieplan
  • Individuele functiewensen

Waarom elke CMO en CSO NextCommerce zou moeten hebben

Gegevenssoevereiniteit

Gegevens blijven in het bedrijf; matching en beheer in één platform

Data redigeren (online en offline)

Inzicht krijgen in customer journeys van online en offline evenementen om te optimaliseren

Gegevensconsolidatie

Een 360 graden klantbeeld door het koppelen van de datasilo's

Doelgroepanalyse

Identificeren van doelgroepen, monitoren doelgroepen, Customer Lifetime Value (CLV)

Machine Learning / AI

Implementatie van adaptieve modellen, optimalisering van lussen en integratie van conversie

Dataopschoning

Postale opschoning, optimaliseren actualiteit door het verwerken van o.a. verhuizingen

Maatregelen (aanbeveling)

Next Best Action o.b.v. AI-berekening, cross-/up-selling, churn voorspelling, trigger campagnes

Dataverrijking

Kwalificatie van bestaande en nieuwe klantgegevens door NextBI 3rd party data (B2B kenmerken)

Succes monitoring (ROI)

Monitoring en aanpassing van alle sales- en marketingmaatregelen met betrekking tot ROI-verhoging

Startbaan 6
1185 XR Amstelveen

KvK nummer: 20078697
IBAN: NL98RABO0305995170
BIC: RABONL2U
BTW nummer: NL0094.75.898.B01

Algemene Voorwaarden | Privacy | Cookieverklaring | Disclaimer | Sitemap

Op zoek naar leads?