Skip to main content

E-mailing naar bedrijven

NextBI biedt het grootste opt-in e-mailadressen bestand op de Nederlandse markt. Opt-in e-mailadressen uit bestanden die afkomstig zijn van verschillende gerenommeerde uitgevers van zakelijke merken en websites die we inzetten voor je e-mailmarketing B2B.

Een e-mailing sturen? Hier moet je op letten

Een belangrijke regel is “Het gebruik van automatische oproep- en communicatiesystemen zonder menselijke tussenkomst, faxen en elektronische berichten voor het overbrengen van ongevraagde communicatie voor commerciële, ideële of charitatieve doeleinden aan abonnees of gebruikers is uitsluitend toegestaan, mits de verzender kan aantonen dat de desbetreffende ontvanger daarvoor voorafgaand toestemming heeft verleend.” De toestemming van de ontvanger wordt opt-in genoemd.

 

NextBI maakt e-mailmarketing B2B mogelijk met opt-in e-mailadressen naar je ideale doelgroep. De mailinglijst inclusief opt-ins wordt echter niet uitgeleverd maar gebruikt door de bestandseigenaar die je e-mailing naar wens opmaakt en verzendt. Voor het versturen van een e-mailcampagne inclusief de inzet van het opt-in e-mailadressenbestand geldt een minimum orderbedrag van € 1.250,00 excl. btw.

E-mail is veruit het goedkoopste marketing kanaal waar directe conversies uit komen.

De ideale doelgroep voor jouw e-mailmarketing B2B

Met NextBI beschik je altijd over de juiste mailinglijst. Je selecteert de meest kansrijke prospects op basis van vele kenmerken die NextBI in haar database paraat heeft. Of maak gebruik van Lead online om op basis van hele specifieke eigenschappen je prospectlijst samen te stellen. Heb je nog geen ideale doelgroep in beeld, dan bieden data analyses jou het juiste inzicht. NextBI biedt je alle mogelijkheden om een zo hoog mogelijk rendement te behalen met je e-mailing.

 

 

De voordelen van e-mailmarketing B2B met NextBI

Wil je een e-mailing verzenden met de hulp van NextBI, dan ligt de wettelijke verantwoordelijkheid bij de bestandseigenaar van de opt-in e-mailadressen. De bestandseigenaar levert daarom het bestand niet uit maar zal de verzending van de e-mailing zelf uitvoeren. Je levert daartoe een HTML-pagina en een onderwerpregel aan op basis waarvan de bestandseigenaar jouw e-mailing gereed maakt en op het afgesproken tijdstip zal versturen. Lekker makkelijk toch!
Voordat jouw e-mailing daadwerkelijk wordt verstuurd, worden diverse tests op de campagne uitgevoerd. Zo wordt de uiting in de meest belangrijke e-mailprogramma’s bekeken en waar nodig geoptimaliseerd voor het correct weergeven van de boodschap. Ook live-tests zijn mogelijk. Een voorbeeld hiervan is een ‘subjectlinetest’ (ook wel split run of A/B-test genoemd). Dit is voornamelijk bedoeld om te kijken welke onderwerpregel mensen het meeste prikkelt. Bovendien zijn o.a. verschillende creaties te testen, verschillende momenten van verzenden en verschillende segmenten binnen een doelgroep. Dit alles om ervoor te zorgen dat het maximale resultaat wordt behaald bij de verzending van jouw e-mailing
2 dagen na de verzending en 2 weken na de verzending, ontvang je rapportages waarin de resultaten van de e-mailing worden gepresenteerd; het aantal verstuurde e-mails, het aantal ‘opens’ en het aantal ‘clicks’ per link.
Stuur gericht een e-mail naar prospects met een opt-in

Benieuwd naar jouw mogelijkheden voor E-mailing?

Startbaan 6
1185 XR Amstelveen

KvK nummer: 20078697
IBAN: NL98RABO0305995170
BIC: RABONL2U
BTW nummer: NL0094.75.898.B01

Op zoek naar leads?