Skip to main content

Direct mail om klanten te werven

Of het nu gaat om het verzenden van catalogi, monsters of een uitnodiging voor een beurs, NextBI slaagt er steeds weer in om de mailings stipt en tegen een scherp tarief te verzenden. Het enige waar je zelf voor dient te zorgen, is het tijdig aanleveren van het drukwerk.

Direct mail effectiever dan ooit

Omdat we leven in een digitaal tijdperk, is een mailing per post juist een goede manier om je boodschap op te laten vallen. Het poststuk op de mat is opvallend en daarom effectief om potentiële klanten te werven. Naast het personaliseren en de creativiteit die je kwijt kunt in een mailstuk, is Direct mail nog de enige manier om zonder opt-in, bedrijven in je doelgroep te bereiken waarmee je nog geen klantrelatie hebt.

Het leespercentage van een Direct mail is vier keer zo hoog als de open rate van een E-mailing.

De voordelen van Direct mail met NextBI

Het adressenbestand dat je inzet is medebepalend voor het succes van je Direct mailing. NextBI selecteert je meest kansrijke doelgroep op basis van jouw wensen. NextBI weet bovendien welke bedrijven hebben aangegeven niet per post benaderd te willen worden. Deze bedrijven hebben een Non-Mailing-Indicator en zijn eenvoudig uit je selectie te halen.
  • Professioneel en betrouwbaar advies
  • Selectie van je meest kansrijke doelgroep
  • Een aanzienlijke besparing op je portokosten
  • Eén vast contactpersoon voor de gehele campagne
Potentiële klanten werven via post

Benieuwd naar jouw mogelijkheden voor Direct mail?

Startbaan 6
1185 XR Amstelveen

KvK nummer: 20078697
IBAN: NL98RABO0305995170
BIC: RABONL2U
BTW nummer: NL0094.75.898.B01

Op zoek naar leads?