Contactpersonen, DMU bij bedrijven
B2B sales- en marketingcampagnes zijn veel succesvoller als je DMU bij bedrijven inzet om te personaliseren. Hierbij is het belangrijk om over actuele gegevens te beschikken en de juiste schrijfwijze toe te passen.
Breng de DMU in kaart en personaliseer
Als ondernemer wil je zaken doen. De meest effectieve manier is om direct contact te hebben met de juiste beslissers. NextBI heeft in haar uitgebreide databases de namen van de belangrijkste decision makers om het DMU in kaart te brengen.
Hoe meer je weet van je klanten en prospects, hoe effectiever en gerichter je met hen kunt communiceren. Met de namen van de juiste Contactpersonen kun je een persoonlijke boodschap sturen die is afgestemd op de ontvanger.
”Gepersonaliseerde direct mail levert 30% meer respons op dan ‘junk’ mail. Verbeter de respons op je acties.
Tips voor een gerichte benadering van de juiste decision makers
- Gepersonaliseerde mailings scoren altijd beter.
- Met extra informatie over klanten en prospects kun je optimaal anticiperen op wensen en behoeften. Dit levert je tevreden klanten en klantbinding.
- Speel in op de specifieke behoeften en interesses van contactpersonen en verbeter de respons op je acties.
- De financiële afdeling maakt vaak onderdeel uit van strategische beslissingen. Benader daarom ook de financieel directeur met je aanbod.
- Bel je mailing na om de persoonlijke benadering te versterken. Een mailing met een telefonische follow-up werkt altijd responsverhogend.
Startbaan 6
1185 XR Amstelveen
KvK nummer: 20078697
IBAN: NL98RABO0305995170
BIC: RABONL2U
BTW nummer: NL0094.75.898.B01