Skip to main content

Met B2B trends spreek je de taal van de doelgroep

B2B trends vertelt jou waar je doelgroep over spreekt op websites en op social media. Daar kun je handig op inspelen met je B2B content marketing, je nieuwsbrief en je aanbod van producten of diensten.

Spreek de taal van je doelgroep

Door relevantie val je op en creëer je toegevoegde waarde. Om relevant te communiceren, moet je boodschap aansluiten op de wensen en behoeften van je doelgroep en in hun taal geschreven zijn. B2B trends spoort met behulp van de techniek van Lead online de buzzwoorden binnen je doelgroep op. Met deze trendwoorden weet je zeker dat je bij B2B content marketing en je campagnes inspeelt op de informatiebehoefte van je doelgroep en dat je een streepje voor hebt op de concurrentie.

Meer succes door relevante communicatie

Online op zoek naar relevante keywords met B2B trends

B2B trends zet de techniek van Lead online in en ontdekt welke onderwerpen actueel zijn binnen je doelgroep. We scrapen websites en social media kanalen van jouw doelgroep, geselecteerd vanuit de NextBI bedrijvendatabase met 3,6 miljoen bedrijven, rechtspersonen en organisaties die volgens het handelsregister actief deelnemen aan het economisch verkeer in Nederland. Deze database vormt een betrouwbaar uitgangspunt voor het scrapen van extra informatie om jouw data verder te kwalificeren. Met B2B trends heb je precies de informatie die nodig is om relevant te zijn voor jou doelgroep.

Lijkt B2B trends je interessant voor jouw organisatie? Neem contact op

Relevant communiceren met je doelgroep

Benieuwd naar jouw mogelijkheden met B2B trends?

Startbaan 6
1185 XR Amstelveen

KvK nummer: 20078697
IBAN: NL98RABO0305995170
BIC: RABONL2U
BTW nummer: NL0094.75.898.B01

Op zoek naar leads?