Skip to main content

Business intelligence voor bedrijven

Business Intelligence (BI) zet alle data die in je organisatie aanwezig zijn, om in bruikbare informatie en inzichten op basis waarvan je belangrijke en succesvolle beslissingen kunt nemen en inefficiënties op kunt lossen. NextBI komt met twee direct inzetbare oplossingen voor sales en marketing die je helpen de problematiek binnen je organisatie op te lossen;

Effectief plan van aanpak met NextCommerce voor betere bedrijfsresultaten

De data waarmee Business intelligence werkt, komen voornamelijk uit je bedrijf zelf. Je organisatie maakt gebruik van verschillende systemen en beschikt daarmee over een grote hoeveelheid data. Deze data worden met behulp van Data management oplossingen van NextBI samengevoegd, geactualiseerd en vervolledigd. Daarna worden de data gestructureerd en geanalyseerd. Daarmee ontstaan inzichten van onschatbare waarde. Met deze inzichten kunnen we je de antwoorden geven waarnaar je op zoek bent. Business intelligence biedt meerwaarde voor elk bedrijfsproces. Wij reiken je gerichte oplossingen en verbeteringen aan die betrekking kunnen hebben op elke laag binnen je organisatie.
NextBI zet met Business intelligence data om in inzichten en komt met een direct inzetbare oplossing voor de problematiek binnen je organisatie. Zo ontwikkelde NextBI het klantgegevensplatform NextCommerce voor sales en marketing. Met NextCommerce kunnen bedrijven van elke omvang een revolutie teweegbrengen in de klantervaring – zonder migratie-inspanningen, maar met een snelle time-to-market.

Meer winst behalen met je campagnes met een krachtig SaaS-platform? Meer over NextCommerce

NextCommerce

De slimste Business intelligence tool

Met NextCommerce heb je een inzicht dat voorheen onbereikbaar was. Creëer klantprofielen, analyseer kansrijk potentieel en maak gebruik van geaggregeerde gegevens om meer winst te behalen met campagnes.

NextCommerce is een unieke e-commerce oplossing. De kracht zit hem in het combineren van het Customer Data Platform (CDP) en het data-universum van NextBI. Het CDP verzamelt alle gegevens van je volledige klantenbestand op één plek. Vervolgens wordt met de data van NextBI je klantdata naar een hoger niveau getild, zowel qua actualiteit als relevantie. Met extra kenmerken van en Informatie over je klanten, krijg je meer inzicht in je doelgroep en kun je verborgen patronen in klantgedrag waarnemen. De analytische functies van het CDP zorgen voor specifiekere doelgroepen die je gericht, gepersonaliseerd en effectief bereikt met volledig geautomatiseerde sales- en marketingcampagnes.

Relevante klantgegevens zijn cruciaal voor zakelijk succes

ActiveData maakt elk datapunt dat relevant is voor jouw marketingdoelstellingen en -strategieën bruikbaar voor segmentatie. Zo zorgt ActiveData ervoor dat je gerichte campagnes kunt uitvoeren die meer omzet genereren. De criteria die worden opgegeven bij het inrichten van je dashboard, worden up-to-date gehouden en nieuwkomers die aan dezelfde criteria voldoen, kunnen automatisch worden toegevoegd.
Het 360-gradenbeeld dat ActiveData biedt, neemt belangrijke pijnpunten weg bij datagedreven organisaties. Gegevens zijn bijvoorbeeld niet langer verspreid over verschillende tools en systemen. Alle klantgegevens worden namelijk bewaard en beheerd op één plek. Daarnaast zijn alle relevante prospect- en klantgegevens beschikbaar voor de mensen die deze nodig hebben. Tot slot is flexibele en doelgerichte marketing mogelijk door realtime gegevensverzameling.

Wil jij door optimaal inzicht in klanten effectiever je markt benaderen? Meer over ActiveData

Startbaan 6
1185 XR Amstelveen

KvK nummer: 20078697
IBAN: NL98RABO0305995170
BIC: RABONL2U
BTW nummer: NL0094.75.898.B01

Op zoek naar leads?