Nieuwe kansen door klantinzicht voor Elis Nederland

Elis Nederland optimaliseert de duurzaamheid van haar relatiebestand

Elis is een vooraanstaande facilitaire multi-serviceverlener op het gebied van textielservices, hygiëne-oplossingen en diverse andere huur-met-onderhoudsservices. De producten en oplossingen van Elis maken het voor bedrijven en instellingen mogelijk om volledig veilig en hygiënisch te kunnen werken.

“Nieuwe kansen door klantinzicht”

Met haar 400.000 actieve klanten, nationaal en internationaal, is het onderhouden van de relatiedatabases voor Elis een belangrijk bedrijfsproces op zich. Daarnaast ziet Elis de meerwaarde van het generen van klantinzicht vanuit haar relatiedatabases om zo nieuwe kansen en doelgroepen in beeld te brengen. Zij nam NextBI in de arm om als innovatieve partner, bij zowel het onderhouden van de relatiedatabase als bij het vinden van nieuwe klanten, te ondersteunen.

Werkwijze voor een betere klantrelatie

NextBI heeft het zeer uitgebreide Nederlandse B2B relatiebestand van Elis in onderhoud. Door het frequent aanleveren van de mutaties binnen dit relatiebestand, is Elis altijd verzekerd van actuele gegevens die voor een zo hoog mogelijke hitrate zorgen. Door het toevoegen van extra bedrijfskenmerken, voorziet NextBI Elis bovendien van een waardevol klantinzicht. Hierdoor is Elis nog beter in staat effectief nieuwe klanten te werven, onderhouden en binden. Door ook de historische database van NextBI hierbij in te zetten, slaagt Elis er bovendien in om huidige klanten met inmiddels gemuteerde gegevens succesvol te actualiseren.

Startbaan 6
1185 XR Amstelveen

KvK nummer: 20078697
IBAN: NL98RABO0305995170
BIC: RABONL2U
BTW nummer: NL0094.75.898.B01