GfK maakt gebruik van de beste methoden voor klantinzicht

Onderzoeksbedrijf GfK

GfK is één van de grootste onderzoeksbedrijven ter wereld waar dagelijks meer dan 13.000 experts op zoek gaan naar nieuwe inzichten over de manier waarop mensen leven, denken en kopen, in meer dan 100 landen. GfK innoveert voortdurend en maakt daarbij gebruik van de nieuwste technologieën en de beste methoden om opdrachtgevers een optimaal inzicht te geven in hun klanten. “Wij hebben veel expertise om data te verwerken tot nieuwe inzichten en adviezen. Samen met onze klanten maken we de vertaalslag naar concrete kansen. Onze wetenschappelijke kennis vormt de basis en we geloven in kwaliteit en precisie. We passen continu de meest innovatieve methoden en technieken toe om de toekomst zo goed mogelijk te voorspellen.”

Actualiteit is een voorwaarde

GfK hecht veel waarde aan continuïteit, lange termijn relaties met klanten en presteert continu op het hoogste niveau. GfK heeft in NextBI haar partner gevonden voor levering van B2B data. Alke Bassler, Research Manager Media bij GfK: ”Bij GfK hebben wij regelmatig b2b data nodig voor diverse marktonderzoeken, en hechten veel waarde aan actuele, kwalitatieve data.” De inmiddels jarenlange samenwerking tussen NextBI en GfK getuigt ervan dat beide organisaties elkaar hebben gevonden op het gebied van klantrelaties en kwaliteit. Voor de marktonderzoek branche is kwaliteit essentieel en actualiteit een voorwaarde.

Vlierwerf 5M, 4704 SB Roosendaal

Burgemeester Stramanweg 63, 1191 CX Ouderkerk aan de Amstel

KvK nummer: 20078697
IBAN: NL98RABO0305995170
BIC: RABONL2U
BTW nummer: NL0094.75.898.B01