Succes met een goede adressendatabase

Een direct mailcampagne heeft pas succes met een goede adressendatabase

Mail Succes is gespecialiseerd in het bedenken, produceren en versturen van effectieve direct mailcampagnes. Of het nu om een ongepersonaliseerde mailing gaat, of om een gepersonaliseerde campagne met unieke gegevens en responscode, Mail Succes zet creativiteit en ervaring in om van direct mailcampagnes een succes te maken. De data die worden gebruikt bij deze direct mailcampagnes, zijn altijd een belangrijk aandachtpunt voor Mail Succes want de best mogelijke resultaten behaal je alleen wanneer je een goede adressendatabase inzet.

 

Optimale resultaten met direct mailcampagnes

De samenwerking tussen Mail Succes en NextBI is al jaren succesvol. Bij elk traject is er intensief contact tussen Mail Succes en NextBI om zo gezamenlijk tot een ideale doelgroep te komen, specifiek voor de betreffende campagne. Hoe ging dat voorheen bij Mail Succes? ‘’Onze klanten leverden in veel gevallen een database aan die niet compleet en actueel was. Bovendien bevatte deze databases vaak dubbele gegevens.’’, aldus Ron van Dam, Commercieel directeur bij Mail Succes. Om optimale resultaten te behalen met direct mailcampagnes, heeft Mail Succes de hulp ingeroepen van NextBI. Samen brengen zij de wensen van de klant in kaart; de branche, de bedrijfsgrootte, de regio waarin de direct mail verstuurd gaat worden en eventueel contactpersonen om te personaliseren. Ook wordt besproken of de klant een eigen adressenbestand wil inzetten dat ontdubbeld moet worden met de prospects die NextBI levert.

Een hogere conversie én een lager percentage postretouren

Ron van Dam over de samenwerking met NextBI: “De samenwerking met NextBI bevalt me uitstekend. Mijn klanten verwachten dat ik snel kan schakelen en dit verwacht ik zelf daarom ook van mijn leveranciers. NextBI snapt dit en wanneer het nodig is, heb ik binnen een uur een reactie die ik kan terugkoppelen naar mijn klant. Daarnaast zien we sinds de samenwerking met NextBI een hogere conversie én een lager percentage postretouren op de direct mailcampagnes die wij uitvoeren.”

Startbaan 6
1185 XR Amstelveen

KvK nummer: 20078697
IBAN: NL98RABO0305995170
BIC: RABONL2U
BTW nummer: NL0094.75.898.B01